هتل های مشهد
نوشته شده توسط : suzi

 

 

هتل جنت مشهد

هتل جنت مشهد

هتل جنت تور مشهد 94 از نزدیک ترین هتل های سه ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. این هتل پیاده تنها پنج دقیقه با حرم فاصله دارد. هتل جم مشهد رستورانی به ظرفیت سیصد نفر را دارا می باشد که با غذاهای متنوع و لذیذ ویژه میهمانان تور مشهد 94 آماده پذیراییی از زائرین عزیز می باشد. رستوران این هتل دارای محیطی آرام و زیبا و دکوراسیونی مدرن است و با غذاهای ایرانی و میز دسرهای خوش مزه و انواع سالادها و... بهترین پذیرایی را از مسافران به عمل می آورد. از امکانات رفاهی هتل جم تور مشهد 94 اینترنت در لابی , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده و... می باشد.

آدرس: خیابان خسروی نو


 

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران تور مشهد 94 یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران تور مشهد 94 آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز تور مشهد 94 می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا هشتم


 

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد 94 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد 94 در مرکز شهر مقدس مشهد و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم
مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: